לובי של מלונות בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח מהממת ואקסלוסיבית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

הנכם צריכים מידע אודות לובי של מלונות בירושלים? אין סיבה לחפש יותר! אתם נמצאים באתר הנכון. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון הוא חיבור מיוחד בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר.

מלון אוריינט שוכן בלב ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

שילוב מיוחד זה מתבטא בנוסף מבחינה עיצובית בצורת מבנה בית המלון שצורת העיצוב שלו הינו עכשווי יוקרתי ומושלב יחד עם סגנון ארכיטקטורה ישן וברמה עולמית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין מלון אוריינט ישנו מתחם גדול הכולל גם חוויה וויזואלית מעניינת למתארחים בו והיא אוצרת בתוכה מיזוג מסקרן של יצירות אומנות מודרניות יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי ומפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

המלון נעשה שותף אינטגרלי ממורשתה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי הקסום של העיר.

בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור ציורי אשר גם הוא משקיף על פני נופה המרהיב של העיר ירושלים.

עיצוב

מבנה המלון בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. נושא לובי של מלונות בירושלים בהחלט מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים נופש בבית מלון.

הצד האומנותי

בית המלון אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ובו אוצר מעניין של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

חדרים

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הם מעוצבים בקו אלגנטי. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר רחב בקומה תשע.

מתקני הבריאות

במלון ישנן שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף המדהים של הבירה. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם ענק.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

על גג בניין מלון אוריינט באיזור הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים אורחי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מיוחד מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על נופה היפה של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

אולם הכנסים

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והוא כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המעוניינים לבצע פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט ירושלים היא בחינם ובקירבת בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

כאן תמצאו אינפורמציה לגבי לובי של מלונות בירושלים.

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. נופשי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>