בית מלון בירושלים ללילה אחד

[maxbutton id="1"]

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שרציתם לדעת על בית מלון בירושלים ללילה אחד. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות היסטוריה. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה אחרת

בית המלון הוא מיזוג ייחודי בין ישן לחדש, ונמצא במבנה של שימור כחלק ממבצע שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

בית מלון אוריינט נמצא במרכז ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מסקרן של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

חוויה וויזואלית

בבניין בית המלון ישנו איזור גדול הכולל בנוסף חוויה חזותית מעניינת לאורחים בו והינה אוצרת בתוכה שילוב ייחודי של יצירות אומנות מודרניות עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד נותנים למתארחים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא ממוקם במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר ירושלים.

עיצוב מרהיב

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בבירה ובארץ. קיבלתם את המידע שחיפשתם בקשר לבית מלון בירושלים ללילה אחד? אם עדיין לא, צרו קשר ונשתדל לסייע לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים המלון הינו שילוב ייחודי של שיטת בנייה מודרנית עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

בית המלון כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוצר נדיר של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון משקיפים אל הנוף היפה של ירושלים הניבט אל העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

במלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

סוויטות המלון

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני היופי והפנאי

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם ענק.

מספרת בית המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי המלון.

על גג בניין מלון אוריינט באיזור הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי מלון אוריינט לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט המגוון, הרענן והערב המוגש בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מעניין עשיר ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

כנסים

אולם הכנסים מתאים לפגישות עסקיות והוא מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

באתר זה תוכלו למצוא מידע לגבי בית מלון בירושלים ללילה אחד.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחום השירות המלונאי והיא הראשונה בישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים מונגש לנכים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא נותן כניסה נוחה בטוחה ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח קלה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *