מלונות בירושלים מספרי טלפון

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתם צריכים מידע על מלונות בירושלים מספרי טלפון? אין צורך להשתגע יותר! הגעתם למקום הנכון. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חווית אירוח בלתי נשכחת ואקסלוסיבית למתארחים במלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

שילוב מעניין זה מתבטא גם מבחינה וויזואלית בצורת בניין בית המלון שסגנון העיצוב שלו הוא עכשווי יוקרתי ומושלב ביחד עם אופי ארכיטקטורה מסורתי בסטנדרט עולמית.

בית המלון הופך שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני החזותי היפה והעתיק של ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים ממוקם במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתיישב בעיר ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי מרווח המציע בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת לשוהים בו והיא אוצרת בתוכה מפגש מיוחד של יצירות אומנות מודרניות עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש עבר מול הווה.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר.

לב עיר הבירה

הודות למיקומו של בית המלון במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

מלון אוריינט סמוך מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות הקיימות ברחבי העיר ירושלים.

עיצוב מרהיב

מבנה מלון אוריינט מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם הייחודי של סממנים אוריינטאליים של העיר ביחד מוטיבים מודרניים הינו היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים האורבניים היפים בעיר ובארץ. נושא מלונות בירושלים מספרי טלפון בהחלט מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים חופשה במלון.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט ירושלים כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מעניין של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם עוצבו בקו אלגנטי. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של העיר.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם עשויים ברמת גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המירבית של הנופשים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

סוויטות המלון

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

מתקני הבריאות

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה היפה של הבירה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבה.

בגג מבנה המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן מגוון פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והטעים המוגש בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מרתק מגוון ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

בבית המלון ישנו אולם כנסים רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

צריכים מידע בנושא מלונות בירושלים מספרי טלפון? ב- orient-hotel.com תמצאו את מה שרציתם לדעת.

בית המלון מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר כניסה נוחה בטוחה ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית נופש נוחה, בטיחותית וכייפית באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

בית המלון הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחום השירות המלונאי והיא המובילה בישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>