אוריינט ירושלים אירועים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהמובילות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם צריכים אינפורמציה בנושא אוריינט ירושלים אירועים? אל תחפשו יותר! הגעתם למקום הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה רבבות תיירים רבים מכל קצוות הארץ והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מיוחדים של ניגודים. העיר הינה עיר בעלת עבר קדום עשיר אשר מחובר לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

בית מלון אוריינט נמצא בלב ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מיוחד בין הישן לחדש, ונמצא במבנה משומר כחלק מתנופת שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

שילוב מעניין זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בצורת בניין המלון שאופי העיצוב שלו הוא עכשווי מושקע וממוזג ביחד עם סגנון ארכיטקטורה עתיק וברמה בינלאומית.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין בית המלון ישנו איזור מרווח המכיל בנוסף חוויה חזותית מרתקת לשוהים בו והיא אוגדת בתוכה מפגש ייחודי של אומנות מודרנית עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר מסורת מול חדשנות.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד נותנים לאורחים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הוא משקיף על פני כל נופה המהפנט של ירושלים.

בית המלון נחשב חלק חשוב מעברה של העיר ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר והינו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד היפה של הבירה.

דיזיין

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קראתם על האינפורמציה שאתם צריכים בעניין אוריינט ירושלים אירועים? במידה ולא, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור מרתק של צורת בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה ישנה של בתים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של אלמנטים אוריינטאליים של העיר ביחד אלמנטים חדשניים הוא המעניק לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מספק למבקרים.

חדרי בית המלון

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט פונים לעבר הנוף הקסום של העיר הניבט אל העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בסגנון אלגנטי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

הן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אלגנטי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

מתקני היופי

במלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבה.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט המגוון, הרענן והערב המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

המספרה גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של נופשי בית המלון.

בגג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי בית המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

כנסים

במלון נמצא אולם כנסים גדול מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים היא חינם וליד בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות מידע לגבי אוריינט ירושלים אירועים.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. לקוחות מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>