מלונות בוטיק מומלץ בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהוותיקות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

orient-hotel.com – הכל בנושא מלונות בוטיק מומלץ בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני מטיילים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים נדירים של הפכים. העיר הינה עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר ממוזג להווה עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על המפגש הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט הנותן חווית נופש מענגת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט הוא שילוב מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

בית המלון ממוקם בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב ייחודי בין הישן לחדש, והוא נמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו לובי מרווח הכולל בנוסף חוויה חזותית מדהימה למתארחים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד יוצרים לנופשים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

נוף ייחודי

בית המלון נעשה שותף אינטגרלי מעברה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בתים בעלי ערך היסטורי בירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי הקסום של ירושלים.

זאת בנוסף למיקומו המרכזי ובלבה המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הינו חולש על נופה המדהים של הבירה.

עיצוב

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים בית המלון הוא חיבור ייחודי של צורת בנייה חדישה עם סגנון בנייה עתיקה של בתים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי בוצע על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. עניין מלונות בוטיק מומלץ בירושלים לרוב מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית מלון.

נופש לחובבי אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  נותן לנופשים.

חדרי בית המלון

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין המלון.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון צופים אל הנוף המדהים של העיר הניבט אל העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן נמצאות במבנה משומר העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

מתקני היופי והפנאי

על גג מבנה בית המלון באיזור הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של אורחי המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט המגוון, הרענן והטעים המוגש בו. התפריט המוגש הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על נופה המדהים של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה בית המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי המוצעים בסביבתה.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

במלון נמצא אולם כנסים רחב-ידיים מפואר ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

זקוקים לנתונים בנושא מלונות בוטיק מומלץ בירושלים? באתר orient-hotel.com תקבלו את מה שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט ירושלים היא חינם וסמוכה המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>