מלון בירושלים אוריינט

מבצעים חמים

מלון אוריינט

בית מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חוויה מהממת ואקסלוסיבית לאורחים במלון ולשוהים בו.

הנכם מחפשים אחר מידע עדכני על מלון בירושלים אוריינט? אין צורך לשבור את הראש עוד. הגעתם לאתר הנכון. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

חווית אירוח

בית מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

בית המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף צביונה האורבני החזותי היפה והמסורתי של עיר הבירה.

מלון אוריינט ממוקם במרכז העיר ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירתה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו איזור גדול המציע בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו והינה אוצרת בתוכה חיבור מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם פריטים ארכיאולוגים ומפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד מציעים לשוהים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף עוצר נשימה

זאת בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובלב המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הוא חולש על פני נופה המהפנט של הבירה.

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את ביתם.

עיצוב

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בירושלים ובארץ. מצאתם את המידע שאתם מחפשים בנושא מלון בירושלים אוריינט? במידה ולא, צרו קשר ונשתדל לסייע לכם.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים מלון אוריינט הוא חיבור ייחודי של סגנון בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה מסורתית של מבנים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של מוטיבים אתניים של העיר יחד עם סממנים עכשווים הוא המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

אומנות

המלון כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוצר מיוחד של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שבהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

הינן שוכנות במבנה משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אלגנטי קסום ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

מתקני היופי

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, הרענן והערב המוצע בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מעניין עשיר ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, בסגנון וברמה בינלאומית.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה אל עבר המרהיב של ירושלים. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם גדול.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי בית המלון.

אולם כנסים

אולם הכנסים מתאים לפגישות עסקיות והינו מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המעוניינים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

באתר orient-hotel.com תקראו מידע לגבי מלון בירושלים אוריינט.

החניה לכל מתארחי המלון הינה חינם ובקירבת בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום השירות המלונאי והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>