מלון אוריינט המלצות

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש קסומה ואיכותית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

הנכם מבצעים חיפוש אחר אינפורמציה על מלון אוריינט המלצות? אין סיבה להשתגע עוד. הגעתם לאתר הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה רבבות תיירים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מעניינים של קצוות. העיר הינה עיר בעלת עבר מפואר שהינו משולב להווה עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על המפגש הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט המציע חווית אירוח מענגת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

בית המלון הוא חיבור מיוחד בין ישן לחדש, ונמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

המלון הוא שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

בית מלון אוריינט ממוקם בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו איזור מרווח המכיל גם חוויה חזותית מעניינת למתארחים בו והינה אוצרת בתוכה חיבור מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם פריטים ארכיאולוגים המחבר מסורת מול חדשנות.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר.

לב עיר הבירה

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את מושבם.

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטרים מהעיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז העיר.

עיצוב

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. נושא מלון אוריינט המלצות הינו מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים נופש בבית המלון.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים בית המלון הוא מיזוג ייחודי של סגנון בנייה חדשה ושל סגנון בנייה ישנה של בניינים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד מסקרן של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מציע למבקרים.

החדרים של המלון

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים לכיוון הנוף המרהיב של העיר הנשקף לעבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בעיצוב אקסלוסיבי. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין המלון.

הסוויטות

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מהודר רחב בקומה התשיעית.

הן שוכנות בתוך מבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי קסום ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

מתקני בריאות

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של אורחי בית המלון.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מעניין עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

במלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה היפה של העיר. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם ענק.

על גג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומספק מגוון פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

אולם הכנסים

בבית המלון ישנו אולם כנסים גדול מרהיב ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

זקוקים לאינפורמציה בנושא מלון אוריינט המלצות? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא את כל החומר שחיפשתם.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים היא חינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>