בתי מלון בירושלים מספר טלפון

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

הנכם מבצעים חיפוש אחר נתונים אודות בתי מלון בירושלים מספר טלפון? אל תחפשו יותר. הנכם נמצאים במקום הנכון. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט מאפשר חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהראשונות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט נמצא בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הינו שותף מרכזי גם בשמירה על רצף יופיה האורבני הוויזואלי היפה והעתיק של עיר הבירה.

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו לובי גדול המציע בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו והינה אוצרת בתוכה מיזוג מסקרן של אומנות מודרנית יחד עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש חדש מול ישן.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטר מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר.

בית המלון מהווה חלק חשוב ממורשתה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים היסטוריים בירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי הקסום של הבירה.

חוויה לעיניים

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הינו חיבור מעניין של שיטת בנייה חדשה ושל סגנון בנייה מסורתית של מבנים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. קיבלתם את המידע שחיפשתם על בתי מלון בירושלים מספר טלפון? במידה ולא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לעזור לכם.

אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מעניין של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שבית המלון  נותן לנופשים.

חדרים

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הם עוצבו בקו אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון פונים לעבר הנוף הקסום של העיר הנשקף לעבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

סוויטות בית המלון

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

מתקני היופי והפנאי

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבה.

בגג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים נופשי בית המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והטעים המוגש בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מעניין עשיר ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

מספרת בית המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של נופשי המלון.

אולם הכנסים

בבית המלון נמצא אולם גדול מפואר ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

החניה לכל מתארחי המלון היא בחינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות מידע אודות בתי מלון בירושלים מספר טלפון.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם כמו מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי השירות המלונאי והיא המובילה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>