מלונות בירושלים לאירועים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חווית נופש בלתי נשכחת ואקסלוסיבית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע על מלונות בירושלים לאירועים? אל לכם לחפש יותר. הגעתם למקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה אלפי מטיילים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מעניינים של הפכים. ירושלים הינה עיר בעלת עבר מפואר אשר ממוזג למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על קו התפר המופלא הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח קסומה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ירושלים הופך שותף מרכזי גם בשמירה על רצף נופה העירוני הוויזואלי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

מיקומו של בית המלון בבניין המשומר במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו המיוחד ונותנים את ההרגשה של מיזוג מעניין בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר מבט לחיבור נדיר בין זמן העבר לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בעיר ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת מבנה המלון שאופי הקו העיצובי שלו הינו מודרני יוקרתי וממוזג יחד עם אופי ארכיטקטורה ישן וברמה עולמית.

חוויה אומנותית

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור גדול המציע גם חוויה אומנותית מדהימה לאורחים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו יחד יוצרים לנופשים במלון אוריינט חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

והודות למיקומו במרכז ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הוא איזור ציורי אשר גם הוא חולש על הנוף המדהים של העיר ירושלים.

עיצוב מרהיב

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. מצאתם את המידע שאתם צריכים בנושא מלונות בירושלים לאירועים? אם לא, פנו אלינו ונשמח לעזור לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים בית המלון הוא שילוב מעניין של שיטת בנייה מודרנית עם סגנון בנייה מסורתית של מבנים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  מציע למתארחים.

החדרים

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון משקיפים אל הנוף היפה של ירושלים הניבט אל העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

במלון ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם עשויים באיכות גימור ובעיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המירבית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

סוויטות המלון

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מפואר מרווח בקומה תשע.

הינן שוכנות בבניין משומר הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אלגנטי קסום מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

מתקני היופי

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית צופה אל עבר היפה של ירושלים. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור ענק.

אולם הכנסים

אולם הכנסים מותאם לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המבקשים לקיים פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

בית המלון מותאם לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית התניידות והוא מספק כניסה נוחה בטוחה ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטיחותית וכייפית ביותר. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

כאן תוכלו לגלות מידע בעניין מלונות בירושלים לאירועים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>