מלון בירושלים במבצע לאוגוסט

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט הינו חיבור מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המעניק חווית נופש בלתי נשכחת ואיכותית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים אחר מידע לגבי מלון בירושלים במבצע לאוגוסט? אין צורך לשבור את הראש יותר! הגעתם למקום הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות היסטוריה. ירושלים הינה עיר בעלת עבר עשיר אשר ממוזג לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על החיבור הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

בית מלון אוריינט ממוקם במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתיישב בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

בית המלון הינו חיבור ייחודי בין הישן לחדש, ונמצא במבנה משומר כחלק מפרויקט שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

שילוב מעניין זה מתבטא גם בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה בית המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הינו מודרני אקסלוסיבי וממוזג יחד עם אופי בנייה ישן וברמה בינלאומית.

חוויה אומנותית

במבנה המלון ישנו לובי גדול המציע בנוסף חוויה אומנותית מרתקת למתארחים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה חושית של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

מיקום ונוף

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב חלק אינטגרלי מההיסטוריה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד מתהליך שימור בתים היסטוריים בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של ירושלים.

והודות למיקומו במרכז ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הוא משקיף על נופה היפה של העיר ירושלים.

עיצוב מרהיב

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים האורבניים היפים בבירה ובארץ. נושא מלון בירושלים במבצע לאוגוסט הינו מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית מלון.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים המלון הינו מיזוג ייחודי של סגנון בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה ישנה של בניינים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מציע לשוהים בו.

חדרי בית המלון

במלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

הסוויטות גם הן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

סוויטות המלון

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מהודר רחב בקומה התשיעית.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני היופי והפנאי

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

המספרה גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי בית המלון.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה אל עבר המדהים של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבה.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט העשיר, הטרי והטעים המוצע בו. תפריט האוכל המוגש הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר נופה המרהיב של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

אולם כנסים

בבית המלון ישנו אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

באתר זה תמצאו חומר בנושא מלון בירושלים במבצע לאוגוסט.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והיא הראשונה בישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא מספק גישה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח קלה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>