מלונות בוטיק בירושלים וסביבתה

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – הכל בנושא מלונות בוטיק בירושלים וסביבתה. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש בלתי נשכחת ואיכותית למתארחים במלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

בית מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד בין מסורת לחדשנות, ונמצא בבניין של שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

מיקומו של המלון במבנה המשומר בלב המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו מקנים לו את אופיו המעניין ונותנים את ההרגשה של חיבור מיוחד בין ישן לחדש ומאפשר מבט לנקודת מפגש נדיר בין מסורת לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

בית המלון הוא מיזוג מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו איזור מרווח המציע גם חוויה וויזואלית מדהימה למתארחים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד נותנים לאורחים בבית המלון חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את מושבם.

זאת בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הינו צופה על נופה היפה של העיר ירושלים.

חוויה לעיניים

בניין מלון אוריינט ירושלים מורכב מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים המרהיבים בבירה ובארץ. עניין מלונות בוטיק בירושלים וסביבתה בהחלט מעסיק מטיילים רבים המתכננים חופשה במלון.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוצר מיוחד של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרים

במלון ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים ברמת גימור ובעיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המירבית של הנופשים. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שבהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של ירושלים.

סוויטות המלון

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הינן שוכנות בתוך מבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי קסום עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני היופי והפנאי

טיפולי היופי ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ומציע מגוון פעילויות נוספות מהנות ביותר.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על הנוף היפה של הבירה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי הניתנים בסביבתה.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוגש הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים

במלון ישנו אולם כנסים מרווח מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

החניה לכל נופשי מלון אוריינט ירושלים היא בחינם ובקירבת בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

בדף זה תמצאו חומר על מלונות בוטיק בירושלים וסביבתה.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>