מלון בירושלים ב 2 לפבואר

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהמובילות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם מחפשים מידע אודות מלון בירושלים ב 2 לפבואר? אל לכם לחפש יותר! אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט הוא מיזוג מעניין בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

שילוב ייחודי זה מתבטא גם בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שסגנון הקו העיצובי שלו הוא חדשני אקסלוסיבי וממוזג יחד עם אופי בנייה עתיק בסטנדרט בינלאומית.

מיקומו של בית המלון בבניין השימור ברחבי המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את מראהו הייחודי ויוצרים את האווירה של מיזוג קסום בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר מבט לחיבור נדיר בין תקופות עבר לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מדהימה לאורחים בו והיא משלבת בתוכה שילוב מיוחד של אומנות עכשווית עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש עבר מול הווה.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מרוממת של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

המלון אוריינט נעשה שותף אינטגרלי ממורשתה של העיר ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים היסטוריים בעיר ירושלים והוא בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של ירושלים.

בנוסף למיקומו המרכזי ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות חנויות וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הינו חולש על פני כל הנוף המהפנט של ירושלים.

עיצוב מרהיב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מעניין של צורת בנייה חדישה עם סגנון בנייה ישנה של מבנים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב אלגנטי. מצאתם את מה שחיפשתם בנושא מלון בירושלים ב 2 לפבואר? במידה ולא, צרו קשר וננסה לענות לכם.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוצר מעניין של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

חדרים

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של ירושלים.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני היופי

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והטעים המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מרתק עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

המספרה גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

על גג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ונותן מגוון פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף היפה של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבותיה.

אולם הכנסים של המלון

אולם הכנסים מותאם למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו מספר חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

בית המלון הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

באתר orient-hotel.com תקראו אינפורמציה בעניין מלון בירושלים ב 2 לפבואר.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט היא חינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>