אוריינט ירושלים דילים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

orient-hotel.com: כל המידע בנושא אוריינט ירושלים דילים. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני אורחים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים נדירים של ניגודים. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום עשיר שהינו משולב למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על החיבור הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית נופש קסומה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד בין ישן לחדש, והוא נמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

מיקומו של המלון במבנה המשומר במרכז המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו מקנים לו את מראהו המיוחד ונותנים את ההרגשה של מפגש מיוחד בין העבר להווה ונותן מבט להתמזגות נדיר בין עבר להווה על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של מבנים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי גדול הכולל בתוכו גם חוויה חזותית מדהימה לאורחים בו והיא משלבת בתוכה שילוב מסקרן של אומנות עכשווית עם פריטים ארכיאולוגים ומפגיש חדש מול ישן.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה חושית של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו יחד נותנים לאורחים בבית המלון חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

בית המלון נחשב חלק בלתי נפרד ממורשתה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים היסטוריים בירושלים והינו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של העיר.

המלון סמוך מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטר מן העיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של הבירה.

חוויה לעיניים

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור מרתק של שיטת בנייה חדישה עם סגנון בנייה מסורתית של בניינים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם הייחודי של סממנים ירושלמיים של העיר יחד עם סממנים עכשווים הינו הנותן למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים המרהיבים בירושלים ובארץ. מצאתם את האינפורמציה שאתם צריכים בקשר לאוריינט ירושלים דילים? אם לא, פנו אלינו וננסה לעזור לכם.

הצד האומנותי

מלון אוריינט אוצר בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוצר מיוחד של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים של המלון

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם מעוצבים בסגנון אקסלוסיבי. החדרים הינם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר רחב בקומה תשע.

מתקני היופי

מספרת בית המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של שוהי בית המלון.

בגג בניין מלון אוריינט במתחם הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג מבנה המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מעניין מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של המלון

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקראו חומר אודות אוריינט ירושלים דילים.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מספק כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נוחה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>