מלונות בירושלים סוף שבוע

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהמובילות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שרציתם לדעת בנושא מלונות בירושלים סוף שבוע. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה רבבות מטיילים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים נדירים של קצוות. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

חווית אירוח

מיקומו של בית המלון בבניין המשומר במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את מראהו המיוחד ונותנים את ההרגשה של מפגש מדהים בין העבר להווה ומאפשר מבט להתמזגות נדיר בין זמן העבר למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת מבנה המלון שצורת הקו העיצובי שלו הינו חדשני מושקע וממוזג יחד עם אופי בנייה עתיק בסטנדרט עולמית.

בית המלון הינו שותף מרכזי גם בשמירה על רצף יופיה האורבני הוויזואלי היפה והמסורתי של הבירה.

חוויה וויזואלית

במבנה המלון ישנו מתחם מרווח המכיל גם חוויה אומנותית מדהימה לאורחים בו והיא משלבת בתוכה שילוב מסקרן של אומנות מודרנית עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש עבר מול הווה.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה מרוממת של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו גם יחד נותנים לנופשים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הינו צופה על פני כל נופה המדהים של העיר.

המלון אוריינט נעשה חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של העיר והינו שותף נכבד בעבודות שימור מבנים היסטוריים בעיר והינו בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי הקסום של העיר.

עולם העיצוב

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים העירונים המרהיבים בעיר ובארץ. קראתם על המידע שחיפשתם על מלונות בירושלים סוף שבוע? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשתדל לענות לכם.

בניין מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של אלמנטים ירושלמיים של העיר יחד עם סממנים חדשניים הוא היוצר למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שהמלון  מספק למתארחים.

חדרים

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם עוצבו בסטייל אלגנטי. החדרים הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

מתקני הבריאות

מספרת המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של שוהי בית המלון.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה אל עבר הציורי של העיר ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבה.

על גג מבנה בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים נופשי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ונותן מגוון פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, הרענן והטעים המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מרתק עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

אולם כנסים

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והינו מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המעוניינים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

מלון אוריינט ירושלים מונגש לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית התניידות והוא נותן גישה נוחה בטיחותית ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נעימה, בטוחה וכייפית ביותר. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

עורכים חיפוש אחר מידע אודות מלונות בירושלים סוף שבוע? כאן באתר orient-hotel.com תקבלו את כל מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>