בתי מלונות בירושלים ספטמבר

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המעניק חווית אירוח מהממת ואקסלוסיבית למתארחים במלון ולשוהים בו.

orient-hotel.com: הכל אודות בתי מלונות בירושלים ספטמבר. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני מטיילים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מיוחדים של ניגודים. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

חוויה בלתי נשכחת

בית המלון נמצא במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

המלון הינו שילוב מסקרן של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

בית מלון אוריינט הוא שילוב מעניין בין הישן לחדש, ונמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין בית המלון ישנו מתחם גדול הכולל בתוכו גם חוויה אומנותית מדהימה לשוהים בו והיא אוצרת בתוכה חיבור מסקרן של אומנות מודרנית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר עבר מול הווה.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

לב עיר הבירה

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר הוקמה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

בנוסף למיקומו המרכזי ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הוא משקיף על פני כל נופה המהפנט של העיר ירושלים.

חוויה לעיניים

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי בוצע על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את מה שאתם מחפשים בעניין בתי מלונות בירושלים ספטמבר? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור לכם.

בניין מלון אוריינט בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

אומנות

מלון אוריינט מכיל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוצר נדיר של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרים

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם עשויים באיכות גימור וברמת עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הם בעיצוב בסגנון אקסלוסיבי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הן נמצאות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי ייחודי ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

מתקני היופי

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה על הנוף המדהים של העיר ירושלים. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור מרווח.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מסקרן עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

על גג מבנה בית המלון באיזור הבריכה קיים מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי אסתטיקה ומציע מגוון פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

מספרת המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי המלון.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

אולם הכנסים מתאים למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו כמה חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים הרוצים לקיים פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

בדף זה תמצאו חומר אודות בתי מלונות בירושלים ספטמבר.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום השירות המלונאי והיא הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

המלון מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית נגישות והוא מספק כניסה נוחה בטיחותית ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח נוחה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>