רשת מלונות בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

orient-hotel.com – הכל אודות רשת מלונות בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה מיליוני מטיילים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים נדירים של הפכים. מלון אוריינט מאפשר חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חווית נופש מהממת ואיכותית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה גבוהה

בית מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

בית מלון אוריינט שוכן במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף יופיה העירוני החזותי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו מתחם גדול המכיל גם חוויה חזותית מרתקת לשוהים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

המלון אוריינט מהווה חלק חשוב ממורשתה של העיר והינו שותף נכבד בעבודות שימור בתים היסטוריים בעיר ירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני הייחודי הקסום של העיר.

והודות למיקומו במרכז ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הוא חולש על פני כל נופה המהפנט של הבירה.

עיצוב מרהיב

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. עניין רשת מלונות בירושלים בהחלט מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים חופשה במלון.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מעניין של שיטת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה עתיקה של בתים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה בית המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מספק למבקרים.

חדרים

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של ירושלים.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם בנויים ברמת גימור ובעיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המירבית של הנופשים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

מתקני הבריאות

בבית המלון קיימות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין בית המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור מרווח.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והמענג המוגש בו. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בגג מבנה המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי בית המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם כנסים

במלון נמצא אולם גדול מפואר ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

בית המלון מונגש לנכים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר כניסה קלה בטיחותית ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטוחה וכייפית ביותר. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. נופשי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

זקוקים למידע עדכני על רשת מלונות בירושלים? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו את כל מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>