לאומי קארד ישרוטל ירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם צריכים מידע עדכני בנושא לאומי קארד ישרוטל ירושלים? אל לכם לחפש יותר. הנכם נמצאים באתר הטוב ביותר. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט מאפשר חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה אחרת

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף בצורה עיצובית בצורת בניין המלון שצורת העיצוב שלו הינו חדשני מושקע וממוזג יחד עם סגנון ארכיטקטורה מסורתי בסטנדרט בינלאומית.

מלון אוריינט ירושלים שוכן בלב ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתמקם בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

המלון הינו חיבור ייחודי בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

חוויה וויזואלית

בבניין בית המלון ישנו איזור מרווח המציע גם חוויה חזותית מרתקת למתארחים בו והיא אוגדת בתוכה שילוב מסקרן של אומנות מודרנית עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש חדש מול ישן.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מדהימה של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד מספקים למתארחים במלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

מיקום ונוף

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את ביתם.

מלון אוריינט קרוב מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק הליכה מהעיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות ברחבי הבירה.

חוויה לעיניים

גם עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן תחושה של יוקרה מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. מצאתם את האינפורמציה שאתם מחפשים בעניין לאומי קארד ישרוטל ירושלים? אם לא, צרו קשר ונשתדל לעזור לכם.

בניין המלון בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שהמלון  מספק למבקרים.

החדרים

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

בבית המלון ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט צופים אל הנוף המדהים של ירושלים הניבט לעבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

סוויטות בית המלון

הינן נמצאות בבניין משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי מיוחד במינו ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני היופי

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מיוחד מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי בית המלון.

על גג מבנה המלון במתחם הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומציע מגוון פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על הנוף היפה של ירושלים. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור מרווח.

אולם הכנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

בדף זה תקראו מידע על לאומי קארד ישרוטל ירושלים.

מלון אוריינט מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית נגישות והוא מספק גישה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטוחה וכייפית ביותר. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>