מלון לאירוע בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתר orient-hotel.com – כל מה שאתם צריכים להבין בנושא מלון לאירוע בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה רבבות אורחים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים מעניינים של ניגודים. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר מחובר למציאות עכשווית עם מבט לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על החיבור הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט המספק חווית נופש מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהראשונות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מיוחד בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

בית המלון שוכן בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירתה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

שילוב ייחודי זה מתבטא גם מבחינה וויזואלית בצורת מבנה מלון אוריינט שצורת העיצוב שלו הינו חדשני אקסלוסיבי וממוזג יחד עם אופי בנייה ישן וברמה בינלאומית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח המכיל בנוסף חוויה אומנותית מעניינת לאורחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

בית המלון סמוך מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי ירושלים.

עיצוב מרהיב

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. מצאתם את המידע שאתם צריכים בעניין מלון לאירוע בירושלים? אם עדיין לא, צרו קשר ונשמח לעזור לכם.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב ייחודי של סגנון בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה מסורתית של בתים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

מלון אוריינט ירושלים אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרים

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

סוויטות בית המלון

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הן שוכנות בבניין משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי קסום עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

מתקני הבריאות של המלון

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מיוחד מגוון ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

בקומתו התחתונה של מבנה המלון ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבה.

על גג מבנה בית המלון באיזור הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי בית המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט ירושלים הינה חינם וליד המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

באתר זה תוכלו למצוא אינפורמציה בנושא מלון לאירוע בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>