איפה כדאי לקחת מלון בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שאתם צריכים לדעת אודות איפה כדאי לקחת מלון בירושלים. בעיר ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות היסטוריה. ירושלים היא עיר בעלת עבר מפואר אשר משולב לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על המפגש המופלא הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח קסומה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המעניק חוויה מהממת ויוקרתית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

בית המלון שוכן במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

בית המלון הינו חיבור ייחודי בין ישן לחדש, והוא נמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

שילוב ייחודי זה מתבטא בנוסף בצורה עיצובית בצורת מבנה מלון אוריינט שצורת העיצוב שלו הוא חדשני אקסלוסיבי וממוזג ביחד עם אופי בנייה מסורתי וברמה עולמית.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בנוסף חוויה אומנותית מרתקת למתארחים בו והיא אוגדת בתוכה שילוב מסקרן של יצירות אומנות מודרניות יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש עבר מול הווה.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מדהימה של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של ירושלים.

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את ביתם.

עיצוב מרהיב

מבנה המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המעניין של מוטיבים מזרחיים של העיר ביחד סממנים חדשניים הוא המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. מצאתם את המידע שאתם צריכים בעניין איפה כדאי לקחת מלון בירושלים? אם לא, פנו אלינו ונשתדל לעזור לכם.

אומנות

מלון אוריינט מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף נדיר של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרי בית המלון

בבית המלון ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין המלון.

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר מרווח בקומה תשע.

הינן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי יוקרתי קסום ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני הבריאות

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מיוחד מגוון ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

על גג בניין בית המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי יופי ומציע שפע פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין בית המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבותיה.

בקומתו התחתונה של בניין בית המלון שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

החניה לכל נופשי מלון אוריינט היא חינם וליד המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא אינפורמציה אודות איפה כדאי לקחת מלון בירושלים.

בית המלון הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>