מלון אוריינט ירושלים ממלונות היוקרה של ישרוטל

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט הינו חיבור מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חווית אירוח קסומה ואקסלוסיבית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

הנכם מחפשים מידע עדכני לגבי מלון אוריינט ירושלים ממלונות היוקרה של ישרוטל? אל תחפשו יותר. אתם נמצאים באתר הנכון. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות עבר היסטורי. העיר הינה עיר בעלת עבר מפואר שהינו מחובר לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח מענגת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

המלון הינו מיזוג מעניין בין ישן לחדש, ונמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

מיקומו של המלון בבניין המשומר בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את ההרגשה של מיזוג מעניין בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר מבט לחיבור נדיר בין זמן העבר לימינו על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר.

חוויה אומנותית

במבנה המלון ישנו איזור מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת לשוהים בו והיא משלבת בתוכה חיבור ייחודי של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד נותנים לנופשים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטרים מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכז העיר ירושלים.

בית המלון נעשה שותף אינטגרלי מעברה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בתים היסטוריים בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי הקסום של ירושלים.

עיצוב

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים האורבניים היפים בעיר ובארץ. עניין מלון אוריינט ירושלים ממלונות היוקרה של ישרוטל בהחלט מטריד אנשים המתכננים חופשה בבית מלון.

בניין מלון אוריינט מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

המלון אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף מיוחד של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

חדרים

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים ברמת גימור ובעיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

במלון ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים הם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים לכיוון הנוף היפה של ירושלים הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הן שוכנות במבנה משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני הבריאות

על גג מבנה המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי מלון אוריינט לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ומספק שלל פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית נמצאת בגג בניין בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים בסביבתה.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של אורחי בית המלון.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא אינפורמציה אודות מלון אוריינט ירושלים ממלונות היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחום שירות המלונאות והינה המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

המלון מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית התניידות והוא מספק כניסה קלה בטוחה ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטוחה ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>