שבת חתן בבית מלון בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

אתם צריכים מידע עדכני בנושא שבת חתן בבית מלון בירושלים? אל לכם לחפש יותר. הנכם נמצאים באתר הנכון. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם של אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הינו חיבור ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המעניק חוויה מהממת ואקסלוסיבית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

בית המלון ממוקם במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

המלון נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על רצף יופיה האורבני הוויזואלי היפה והמסורתי של העיר.

שילוב מיוחד זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בצורת בניין מלון אוריינט שסגנון העיצוב שלו הוא חדשני מושקע וממוזג ביחד עם סוג ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט בינלאומית.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו לובי מרווח המכיל גם חוויה וויזואלית מעניינת לשוהים בו והינה משלבת בתוכה מיזוג מיוחד של אומנות עכשווית עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש עבר מול הווה.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

והודות למיקומו במרכזה של העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הינו צופה על כל הנוף המדהים של העיר ירושלים.

הודות למיקום של בית המלון במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את מושבם.

עיצוב

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בבירה ובארץ. נושא שבת חתן בבית מלון בירושלים הינו מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים חופשה בבית מלון.

בניין מלון אוריינט בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  מספק לשוהים בו.

חדרי מלון אוריינט

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם בעיצוב בסגנון אקסלוסיבי. החדרים הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

הן נמצאות במבנה משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אלגנטי ייחודי ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני היופי והפנאי

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לנוף הציורי של העיר. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור גדול.

בגג מבנה בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה היפה של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי בית המלון.

אולם הכנסים של המלון

במלון נמצא אולם כנסים מרווח מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

מלון אוריינט מונגש לנכים שיש להם בעיית התניידות והוא מאפשר כניסה קלה בטוחה ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח קלה, בטיחותית ומהנה באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחום שירות המלונאות והיא הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות מידע אודות שבת חתן בבית מלון בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>