מלון עם ג קוזי בחדר בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל שהינה מהוותיקות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע לגבי מלון עם ג קוזי בחדר בירושלים? אין צורך לחפש יותר. אתם נמצאים באתר הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה רבבות אורחים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של הפכים. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר משולב להווה עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על המפגש הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית נופש עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מלון אוריינט ירושלים שוכן בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתמקם בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

המלון הינו שילוב מעניין בין הישן לחדש, ונמצא בבניין של שימור כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

חוויה וויזואלית

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח המכיל גם חוויה וויזואלית מעניינת למתארחים בו והיא משלבת בתוכה מפגש מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד מספקים לשוהים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את מושבם.

בנוסף למיקומו בלב העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות חנויות וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הינו צופה על פני כל הנוף היפה של ירושלים.

חוויה לעיניים

בניין מלון אוריינט בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם המיוחד של מוטיבים אוריינטאליים של העיר ביחד סממנים מודרניים הינו המעניק למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים המרהיבים בירושלים ובארץ. עניין מלון עם ג קוזי בחדר בירושלים הינו מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית מלון.

מוזיאון המלון

בית המלון מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף מיוחד של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הינם מעוצבים בקו אלגנטי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה המלון.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם בנויים ברמת גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחותם המירבית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

כמו כן כל החדרים כולםשל המלון פונים אל הנוף היפה של ירושלים הניבט אל העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

סוויטות המלון

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

יופי ופנאי

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק שלל פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והמענג המוגש בו. התפריט המוגש הוא בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

במלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על נופה היפה של הבירה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

אולם הכנסים של המלון

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי השירות המלונאי והיא הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים הינה בחינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מחפשים נתונים אודות מלון עם ג קוזי בחדר בירושלים? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו את מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>