מלון עם בריכה מחוממת בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

הנכם צריכים מידע בנושא מלון עם בריכה מחוממת בירושלים? אל לכם לחפש יותר. הנכם נמצאים במקום הנכון. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא במשך אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט מאפשר חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חוויה בלתי נשכחת ויוקרתית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

המלון הוא שילוב מסקרן של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

המלון הינו מיזוג מיוחד בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

מיקומו של בית המלון במבנה שעבר תהליך שימור ברחבי המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו המיוחד ויוצרים את האווירה של מפגש מעניין בין זמנים עברו לימינו אנו ונותן מבט להתמזגות נדיר בין תקופות עבר לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור מרווח הכולל גם חוויה חזותית מרתקת לאורחים בו והינה אוגדת בתוכה חיבור ייחודי של אומנות עכשווית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי ומפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא משקיף על נופה המרהיב של העיר ירושלים.

הודות למיקום של בית מלון אוריינט במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

עולם העיצוב

בניין המלון בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

גם קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה עכשווית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב נקי. נושא מלון עם בריכה מחוממת בירושלים לרוב מעסיק מטיילים רבים המתכננים חופשה במלון.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף מיוחד של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרי המלון

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים אל נופה המדהים של העיר הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הינם מעוצבים בעיצוב אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע קומות בניין המלון.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם בנויים בסטנדרט גימור ובעיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי יוקרתי קסום ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

מתקני הבריאות

בגג בניין בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי מלון אוריינט לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ונותן שלל פעילויות נוספות מהנות ביותר.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מרתק עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית נמצאת בגג בניין בית המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם ענק.

אולם הכנסים של המלון

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי השירות המלונאי והינה הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט ירושלים הינה בחינם וסמוכה המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

כאן תמצאו אינפורמציה אודות מלון עם בריכה מחוממת בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>