מלונות מומלצים עם יחדים בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהוותיקות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר orient-hotel.com: כל מה שאתם צריכים להבין בנושא מלונות מומלצים עם יחדים בירושלים. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה המוני תיירים רבים מכל קצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של שילובים נדירים של הפכים. ירושלים היא עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו ממוזג להווה עם מבט לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על המפגש הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ממוקם במרכז העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירתה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

בית המלון הינו מיזוג מעניין בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

בית המלון הוא מיזוג מסקרן של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

חוויה וויזואלית

במבנה המלון ישנו לובי גדול הכולל בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה לאורחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה חושית של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

המלון קרוב מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא ממוקם במרחק שני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר.

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה חלק אינטגרלי מעברה של העיר והינו שותף נכבד בשימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר והוא בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי היפה של הבירה.

דיזיין

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים המרהיבים בעיר ובארץ. קיבלתם את המידע שאתם צריכים על מלונות מומלצים עם יחדים בירושלים? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשמח לעזור לכם.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים המלון הוא שילוב מרתק של שיטת בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה עתיקה של בתים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

אומנות

המלון אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ובו אוסף נדיר של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

חדרים

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים לכיוון נופה המדהים של העיר הנשקף אל העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין המלון.

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

הסוויטות

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה התשיעית.

הן נמצאות במבנה משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי מיוחד במינו ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

יופי ופנאי

במלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין בית המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם מרווח.

בקומה התחתונה של בניין המלון נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

בגג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים מתארחי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

חדר האוכל של המלון הוא חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, הרענן והטעים המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

אולם כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט ירושלים הינה בחינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

כאן תוכלו למצוא מידע אודות מלונות מומלצים עם יחדים בירושלים.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והיא הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>