הזמנת מלון בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

בית מלון אוריינט הינו שילוב מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המעניק חוויה בלתי נשכחת ואיכותית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים מידע עדכני לגבי הזמנת מלון בירושלים? אין צורך לחפש יותר. הנכם נמצאים באתר הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה אלפי אורחים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מיוחדים של קצוות. מלון אוריינט מאפשר חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

חווית אירוח

מלון אוריינט נמצא בלב ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירתה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בארכיטקטורת בניין המלון שצורת הקו העיצובי שלו הוא חדשני מושקע ומושלב יחד עם סוג ארכיטקטורה ישן וברמה עולמית.

בית מלון אוריינט הוא שילוב מעניין בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה אומנותית מרתקת למתארחים בו והיא משלבת בתוכה חיבור מיוחד של יצירות אומנות מודרניות יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המחבר מסורת מול חדשנות.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה חושית של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו יחד מספקים לנופשים בבית המלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

מיקום ונוף

המלון סמוך מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו ממוקם במרחק הליכה מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

עיצוב מרהיב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים המלון הוא שילוב מרתק של צורת בנייה חדישה עם סגנון בנייה מסורתית של בניינים שעברו תהליך שימור שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של מוטיבים ירושלמיים של העיר יחד עם מוטיבים חדשניים הינו היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. עניין הזמנת מלון בירושלים לרוב מטריד אנשים המתכננים נופש בבית המלון.

אומנות

המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף נדיר של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים של מלון אוריינט

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

בבית המלון ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

סוויטות המלון

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני בריאות

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, הרענן והטעים המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

במלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה המדהים של הבירה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי הניתנים סביבה.

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

אולם הכנסים

אולם הכנסים מותאם למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים הרוצים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

עורכים חיפוש אחר פרטים בנושא הזמנת מלון בירושלים? באתר orient-hotel.com תגלו את החומר שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

החניה לכל אורחי המלון היא בחינם וסמוכה המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>