מלונות לילדים בירושלים והסביבה

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהמובילות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – כל מה שרציתם לדעת על מלונות לילדים בירושלים והסביבה. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה המוני תיירים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים נדירים של קצוות. מלון אוריינט מאפשר חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

המלון הינו שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

מיקומו של בית המלון בבניין המשומר בלב המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו נותנים לו את אופיו הייחודי ויוצרים את האווירה של שילוב מיוחד בין רוח ישנה לחדשה ונותן הצצה להתמזגות נדיר בין עבר לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

חוויה וויזואלית

בבניין בית המלון ישנו איזור גדול הכולל בתוכו גם חוויה אומנותית מדהימה למבקרים בו והינה אוגדת בתוכה שילוב ייחודי של יצירות אומנות מודרניות עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר חדש מול ישן.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו גם יחד יוצרים לשוהים במלון אוריינט חוויה עשירה אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

הודות למיקומו של מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את מושבם.

המלון סמוך מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטרים מהעיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של העיר ירושלים.

עיצוב

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קיבלתם את האינפורמציה שאתם צריכים בנושא מלונות לילדים בירושלים והסביבה? אם לא, פנו אלינו וננסה לענות לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הוא מיזוג מעניין של שיטת בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה ישנה של בתים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מציע למתארחים.

החדרים

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בעיצוב יוקרתי. החדרים הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים כולםשל מלון אוריינט צופים אל נופה המרהיב של ירושלים הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם בנויים באיכות גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

סוויטות המלון

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

הן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי מיוחד במינו מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

מתקני בריאות

מספרת בית המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי המלון.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית צופה על נופה הציורי של הבירה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המרהיב של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

אולם הכנסים

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והינו כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים הרוצים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. נופשי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

החניה לכל נופשי מלון אוריינט ירושלים הינה בחינם וליד המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

כאן תוכלו לגלות אינפורמציה על מלונות לילדים בירושלים והסביבה.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>