אוריינט ירושלים תמונות

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל האינפורמציה על אוריינט ירושלים תמונות. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה המוני מטיילים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מעניינים של הפכים. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט הינו חיבור ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המעניק חוויה קסומה ואקסלוסיבית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

בית מלון אוריינט הוא מיזוג ייחודי בין ישן לחדש, ונמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

מיקומו של בית המלון בבניין השימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את אופיו המעניין ונותנים את ההרגשה של מיזוג מרתק בין זמנים עברו לימינו אנו ויוצר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין תקופות עבר למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

המלון הינו מיזוג מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין בית המלון ישנו לובי מרווח הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מעניינת למבקרים בו והינה אוגדת בתוכה מפגש ייחודי של אומנות עכשווית יחד עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

והודות למיקומו במרכז ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הינו משקיף על כל הנוף המרהיב של העיר.

בית מלון אוריינט ירושלים נחשב חלק בלתי נפרד מעברה של ירושלים והינו שותף נכבד בשימור בניינים בעלי ערך היסטורי בירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף העירוני המיוחד הקסום של ירושלים.

עולם העיצוב

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים בית המלון הינו חיבור מרתק של שיטת בנייה מודרנית עם סגנון בנייה מסורתית של מבנים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. מצאתם את מה שחיפשתם בעניין אוריינט ירושלים תמונות? אם עדיין לא, צרו קשר וננסה לעזור לכם.

נופש לחובבי אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן למבקרים.

חדרי המלון

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים באיכות גימור ובעיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

במלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

מתקני הבריאות

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

בגג מבנה המלון באיזור הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

במלון קיימות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על הנוף הציורי של ירושלים. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם ענק.

אולם הכנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

החניה לכל נופשי מלון אוריינט הינה בחינם ובקירבת המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והיא הראשונה בארץ ובעלת שם רב.

באתר זה תוכלו למצוא חומר על אוריינט ירושלים תמונות.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>