קופונים לבתי מלון בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המעניק חווית נופש מהממת ואיכותית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

אתר orient-hotel.com: כל מה שרציתם לדעת בנושא קופונים לבתי מלון בירושלים. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר הינה עיר בעלת עבר מפואר אשר מחובר להווה עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על המפגש הנדיר הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש קסומה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט ממוקם בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

מלון אוריינט ירושלים הופך שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות יופיה האורבני הוויזואלי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו לובי מרווח הכולל גם חוויה חזותית מעניינת לשוהים בו והיא אוגדת בתוכה מיזוג מיוחד של יצירות אומנות מודרניות עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה חושית של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו ביחד יוצרים למתארחים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

זאת בנוסף למיקומו המרכזי ובלב המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור ציורי אשר גם הינו חולש על פני נופה המרהיב של ירושלים.

הודות למיקומו של בית המלון במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את ביתם.

דיזיין

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים המלון הוא חיבור מרתק של שיטת בנייה חדשה עם סגנון בנייה מסורתית של מבנים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של מוטיבים אתניים של העיר ביחד סממנים מודרניים הוא היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים המרהיבים בבירה ובארץ. נושא קופונים לבתי מלון בירושלים בהחלט מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים נופש במלון.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מציע למתארחים.

חדרי מלון אוריינט

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון משקיפים אל נופה הקסום של ירושלים הניבט לעבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם בעיצוב בקו יוקרתי. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע קומות מבנה המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני בריאות

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, הטרי והמענג המוצע בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון ייחודי מגוון ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

בקומה התחתונה של בניין המלון ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה אל עבר הציורי של העיר ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

אולם הכנסים של המלון

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והינו כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המבקשים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

מלון אוריינט ירושלים מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית נגישות והוא מאפשר כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח קלה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון כולם כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

בדף זה תוכלו למצוא מידע בעניין קופונים לבתי מלון בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>