מבצע מלון בירושלים בראש השנה

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהמובילות בארץ והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר orient-hotel.com: כל האינפורמציה בנושא מבצע מלון בירושלים בראש השנה. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה אלפי אורחים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של ניגודים. העיר הינה עיר בעלת עבר מפואר אשר משולב למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר המופלא הזה שוכן מלון אוריינט המספק חווית אירוח מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בצורת בניין מלון אוריינט שאופי הקו העיצובי שלו הינו עכשווי איכותי ומושלב ביחד עם סוג בנייה עתיק וברמה עולמית.

בית המלון הינו שותף מרכזי גם בשמירה על רצף צביונה האורבני החזותי היפה והמסורתי של העיר.

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו המיוחד ונותנים את ההרגשה של מיזוג מרתק בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר מבט לחיבור נדיר בין תקופות עבר לחדשנות בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח המכיל גם חוויה וויזואלית מעניינת למבקרים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד יוצרים לנופשים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

מיקום ונוף

מלון אוריינט סמוך מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק הליכה מן העיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות ברחבי ירושלים.

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה חלק חשוב מההיסטוריה של ירושלים והינו שותף נכבד בשימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר והינו בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד הקסום של הבירה.

חוויה לעיניים

בית המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים המרהיבים בבירה ובארץ. עניין מבצע מלון בירושלים בראש השנה לרוב מטריד מטיילים רבים המתכננים נופש במלון.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים המלון הינו חיבור מעניין של סגנון בנייה חדישה עם סגנון בנייה עתיקה של בתים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המעניין של אלמנטים אוריינטאליים של העיר ביחד סממנים עכשווים הינו היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

אומנות

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף מעניין של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

חדרים

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של העיר.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בעיצוב יוקרתי. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים באיכות גימור בקו עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המירבית של הנופשים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מהודר מרווח בקומה התשיעית.

מתקני היופי והפנאי

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של אורחי בית המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט המגוון, הטרי והטעים המוגש בו. התפריט המוגש הינו בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה המדהים של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה אל עבר המדהים של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבותיה.

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא היוקרתי מציע טיפולי יופי ומספק שפע פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

אולם כנסים

במלון נמצא אולם כנסים גדול מרהיב ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

כאן תגלו מידע על מבצע מלון בירושלים בראש השנה.

בית המלון מותאם לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית התניידות והוא נותן גישה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח יעילה, בטיחותית וכייפית באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>