ברית בבית מלון בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהוותיקות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם צריכים אינפורמציה על ברית בבית מלון בירושלים? אין צורך להשתגע יותר. הנכם נמצאים באתר הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה רבבות תיירים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים מיוחדים של הפכים. העיר היא עיר בעלת עבר מפואר אשר מחובר למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט הנותן חווית אירוח מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון הוא מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

בית המלון הוא חיבור ייחודי בין ישן לחדש, ונמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

מיקומו של המלון בבניין המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו מקנים לו את מראהו המעניין ומעבירים את האווירה של חיבור מרתק בין רוח ישנה לחדשה ונותן מבט לחיבור נדיר בין מסורת לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בעיר ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו מתחם גדול המכיל גם חוויה אומנותית מרתקת לשוהים בו והינה אוצרת בתוכה מיזוג מסקרן של אומנות עכשווית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר עבר מול הווה.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה חושית של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף עוצר נשימה

בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הוא איזור ציורי אשר גם הינו משקיף על פני הנוף היפה של העיר ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

עיצוב

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. קראתם על האינפורמציה שחיפשתם בקשר לברית בבית מלון בירושלים? אם עדיין לא, פנו אלינו וננסה לסייע לכם.

בניין מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

מלון אוריינט ירושלים כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוצר מעניין של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

החדרים של המלון

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם בנויים באיכות גימור וברמת עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הם בעיצוב בסגנון אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של ירושלים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות בתוך מבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי מיוחד במינו עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר רחב בקומה התשיעית.

מתקני בריאות

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי בית המלון.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית נמצאת בגג מבנה המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם ענק.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה הקסום של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

החניה לכל לקוחות בית המלון היא בחינם וסמוכה המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

בדף זה תוכלו למצוא מידע לגבי ברית בבית מלון בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>