אירוע במלוטן אוריינט

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט הוא מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש בלתי נשכחת ואיכותית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים אינפורמציה בנושא אירוע במלוטן אוריינט? אל לכם לחפש יותר! הנכם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה מיליוני אורחים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים נדירים של קצוות. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט ירושלים נמצא במרכז העיר ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

שילוב מעניין זה מתבטא בנוסף בצורה עיצובית בצורת בניין מלון אוריינט שסגנון העיצוב שלו הינו עכשווי איכותי וממוזג ביחד עם סגנון ארכיטקטורה עתיק וברמה בינלאומית.

מלון אוריינט ירושלים הינו שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני החזותי היפה והעתיק של העיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור גדול הכולל גם חוויה אומנותית מעניינת למבקרים בו והינה אוגדת בתוכה שילוב מסקרן של אומנות עכשווית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו גם יחד מציעים לשוהים בבית המלון חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

לב עיר הבירה

בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הינו משקיף על פני הנוף המרהיב של ירושלים.

הודות למיקום של בית מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה במאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

עיצוב מרהיב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הוא חיבור ייחודי של שיטת בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה עתיקה של בניינים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים המרהיבים בירושלים ובארץ. עניין אירוע במלוטן אוריינט בהחלט מטריד אנשים המתכננים חופשה בבית מלון.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון מעניין של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק למבקרים.

חדרי המלון

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון פונים לעבר נופה הקסום של העיר הניבט לעבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות בבניין שעבר תהליך שימור הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי יוקרתי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני הבריאות של המלון

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון ייחודי מגוון ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי בית המלון.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה אל עבר הציורי של העיר. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור גדול.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק שלל פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

כנסים

בבית המלון ישנו אולם מרווח מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

כאן תמצאו מידע על אירוע במלוטן אוריינט.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. נופשי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט היא חינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>