כשרות מלון אוריינט ירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

הנכם צריכים אינפורמציה אודות כשרות מלון אוריינט ירושלים? אין סיבה לבצע חיפושים יותר! הנכם נמצאים במקום הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט מאפשר חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהמובילות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט ממוקם במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

בית המלון הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני החזותי הייחודי והמסורתי של העיר.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם מבחינה עיצובית בצורת מבנה מלון אוריינט שאופי הקו העיצובי שלו הוא מודרני אקסלוסיבי ומושלב ביחד עם סגנון ארכיטקטורה מסורתי וברמה בינלאומית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי מרווח המכיל בנוסף חוויה חזותית מדהימה לאורחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה חושית של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

מיקום ונוף

המלון סמוך מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז הבירה.

המלון נעשה שותף חשוב ממורשתה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים היסטוריים בעיר והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של הבירה.

עיצוב מרהיב

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את מה שחיפשתם בעניין כשרות מלון אוריינט ירושלים? אם לא, צרו קשר וננסה לענות לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים המלון הינו מיזוג מרתק של צורת בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה עתיקה של בניינים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של מוטיבים אוריינטאליים של העיר ביחד סממנים עכשווים הוא המעניק למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד מעניין של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  מציע למבקרים.

חדרים

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של ירושלים.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם מעוצבים בסטייל יוקרתי. החדרים הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

סוויטות המלון

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומת הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני הבריאות

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה לעבר נופה הציורי של העיר ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבה.

בגג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוגש הינו בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

כנסים

במלון נמצא אולם מרווח מפואר ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי ומשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם כמו מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

צריכים נתונים על כשרות מלון אוריינט ירושלים? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו את כל החומר שחיפשתם.

המלון מונגש לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית התניידות והוא מאפשר כניסה קלה בטוחה ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטוחה וכייפית ביותר. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>