מלון יוקרה בירושלים ישרוטל

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתם צריכים אינפורמציה לגבי מלון יוקרה בירושלים ישרוטל? אין צורך לבצע חיפושים עוד. אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. בעיר ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. ירושלים היא עיר בעלת עבר קדום עשיר שהינו משולב לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על החיבור הנדיר הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש קסומה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המעניק חווית אירוח מהממת ויוקרתית לאורחים במלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת מבנה המלון שצורת העיצוב שלו הינו מודרני מושקע ומושלב ביחד עם אופי בנייה ישן וברמה עולמית.

בית המלון הינו שילוב מעניין בין מסורת לחדשנות, ונמצא בבניין של שימור כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

מיקומו של המלון בבניין המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו המיוחד ומעבירים את התחושה של מיזוג מרתק בין זמנים עברו לימינו אנו ונותן מבט לחיבור נדיר בין מסורת לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

חוויה וויזואלית

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם גדול המציע גם חוויה אומנותית מרתקת לשוהים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

זאת בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הוא צופה על נופה המדהים של העיר ירושלים.

הודות למיקום של בית המלון במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את מושבם.

עיצוב

מבנה המלון מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם הייחודי של מוטיבים מזרחיים של העיר יחד עם סממנים מודרניים הינו המעניק לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים היפים בבירה ובארץ. עניין מלון יוקרה בירושלים ישרוטל בהחלט מטריד מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית מלון.

אומנות

מלון אוריינט מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ובו אוצר נדיר של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

חדרים

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם עשויים ברמת גימור בקו עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המירבית של הנופשים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

סוויטות המלון

הן שוכנות בתוך מבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי קסום ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

יופי ופנאי

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של נופשי בית המלון.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג בניין בית המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת באמצעו של איזור גדול.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מעניין מגוון ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של המלון

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. בית המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והינה המובילה בישראל ובעלת שם רב.

באתר orient-hotel.com תגלו חומר לגבי מלון יוקרה בירושלים ישרוטל.

מלון אוריינט מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית התניידות והוא מאפשר גישה קלה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח קלה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט תספק למתארחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>