בית מלון בירושלים ראש השנה

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהראשונות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מחפשים מידע עדכני אודות בית מלון בירושלים ראש השנה? אין סיבה לבצע חיפושים יותר! אתם נמצאים באתר הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני אורחים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, היא עיר של שילובים נדירים של הפכים. ירושלים הינה עיר בעלת עבר עשיר שהינו מחובר להווה עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על החיבור הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח מענגת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט ממוקם במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

המלון הינו מיזוג ייחודי בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין משומר כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

שילוב מיוחד זה מתבטא בנוסף בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה המלון שאופי העיצוב שלו הינו עכשווי איכותי וממוזג יחד עם סגנון בנייה עתיק וברמה עולמית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח המציע גם חוויה חזותית מעניינת לשוהים בו והינה אוגדת בתוכה מפגש מסקרן של אומנות עכשווית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד יוצרים לנופשים במלון אוריינט חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר הוקמה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

בית המלון סמוך מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו שוכן כשני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות הקיימות ברחבי ירושלים.

עיצוב

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים היפים בירושלים ובארץ. מצאתם את המידע שחיפשתם בעניין בית מלון בירושלים ראש השנה? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לענות לכם.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הינו שילוב מרתק של סגנון בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה עתיקה של מבנים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המעניין של אלמנטים ירושלמיים של העיר יחד עם סממנים מודרניים הינו היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

המלון מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוצר מעניין של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות עכשוויות.

חדרים

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם בעיצוב בעיצוב אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של העיר.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

מתקני בריאות

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה אל עבר המדהים של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים בסביבתה.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט המגוון, הטרי והמענג המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

מספרת בית המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי בית המלון.

אולם כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. אורחי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית נגישות והוא מאפשר גישה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש קלה, בטוחה ומהנה ביותר. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח מענגת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

בדף זה תוכלו למצוא מידע עדכני אודות בית מלון בירושלים ראש השנה.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>