הזמנה מלון בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר הינה מהוותיקות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע עדכני על הזמנה מלון בירושלים? אין סיבה להשתגע עוד! אתם נמצאים במקום הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה אלפי תיירים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מעניינים של ניגודים. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

חוויה בלתי נשכחת

בית מלון אוריינט שוכן במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

המלון הינו שילוב מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

חוויה אומנותית

במבנה בית המלון ישנו מתחם מרווח המכיל גם חוויה חזותית מדהימה למתארחים בו והיא אוגדת בתוכה מיזוג ייחודי של אומנות מודרנית עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המחבר עבר מול הווה.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

נוף עוצר נשימה

מלון אוריינט סמוך מאד למוקדי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים חשובים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של העיר.

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את מושבם.

עיצוב

בנוסף עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. קיבלתם את המידע שאתם צריכים בעניין הזמנה מלון בירושלים? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשתדל לענות לכם.

מבנה המלון בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד ייחודי של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן לנופשים.

חדרי המלון

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של העיר.

במלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם עשויים ברמת גימור וברמת עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המירבית של האורחים. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

סוויטות המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

יופי ופנאי

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מעניין עשיר ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והיא מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת בגג בניין המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור מרווח.

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי המלון.

אולם הכנסים

במלון נמצא אולם כנסים גדול מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי המשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

צריכים מידע בנושא הזמנה מלון בירושלים? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו את כל מה שרציתם לדעת.

בית המלון מותאם לנכים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מספק גישה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטוחה וכייפית ביותר. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחום שירות המלונאות והיא המובילה בישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>