ספא אוריינט מחיר

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים – הכל אודות ספא אוריינט מחיר. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה אלפי מטיילים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מעניינים של קצוות. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט הינו שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח בלתי נשכחת ויוקרתית לאורחים במלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

בית המלון הינו שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות נופה האורבני הוויזואלי הייחודי והמסורתי של הבירה.

שילוב ייחודי זה מתבטא בנוסף בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה המלון שצורת העיצוב שלו הוא חדשני אקסלוסיבי ומושלב ביחד עם סוג ארכיטקטורה ישן בסטנדרט עולמית.

מלון אוריינט שוכן במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

חוויה וויזואלית

במבנה בית המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בתוכו גם חוויה חזותית מרתקת לשוהים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

מיקום ונוף

המלון קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו ממוקם במרחק הליכה מהעיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי הבירה.

בית המלון נחשב שותף חשוב מעברה של ירושלים והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור בניינים היסטוריים בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד הקסום של הבירה.

עיצוב מרהיב

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא ספא אוריינט מחיר לרוב מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים נופש בבית המלון.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים אוריינטלים מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של שיטת בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה ישנה של בתים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המיוחד של אלמנטים מזרחיים של העיר יחד עם אלמנטים חדשניים הוא הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  מציע לשוהים בו.

חדרים

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם בעיצוב בסטייל אקסלוסיבי. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים באיכות גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון משקיפים אל הנוף הקסום של ירושלים הנשקף אל העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

סוויטות המלון

הינן נמצאות בתוך מבנה משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אלגנטי ייחודי מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבה.

בקומה התחתונה של מבנה בית המלון ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והמענג המוגש בו. התפריט המוגש הוא בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בגג בניין בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא היוקרתי מציע טיפולי יופי ומציע שלל פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

צריכים נתונים על ספא אוריינט מחיר? כאן באתר orient-hotel.com תמצאו את החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מספק גישה קלה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית נופש יעילה, בטוחה ומהנה ביותר. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מענגת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>