ישרוטל מבצעים לאומי קארד

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח מהממת ויוקרתית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

הנכם מחפשים אחר נתונים בנושא ישרוטל מבצעים לאומי קארד? אל תחפשו יותר! הגעתם למקום הנכון. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

חוויה מושלמת

בית מלון אוריינט נמצא בלב ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתיישב בעיר ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה מלון אוריינט שצורת הקו העיצובי שלו הינו עכשווי יוקרתי וממוזג ביחד עם אופי ארכיטקטורה מסורתי וברמה בינלאומית.

מלון אוריינט הוא חיבור ייחודי בין ישן לחדש, ונמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה המלון ישנו מתחם גדול המכיל גם חוויה חזותית מעניינת לשוהים בו והינה משלבת בתוכה מיזוג מסקרן של אומנות מודרנית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

מלון אוריינט סמוך מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז ירושלים.

המלון מהווה חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בעבודות שימור בתים היסטוריים בירושלים והוא בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של העיר.

עיצוב מרהיב

בניין המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המעניין של סממנים ירושלמיים של העיר יחד עם אלמנטים עכשווים הוא הנותן לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים האורבניים המרהיבים בבירה ובארץ. עניין ישרוטל מבצעים לאומי קארד הינו מעלה שאלות בקרב מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית המלון.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד ייחודי של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מציע למבקרים.

החדרים של המלון

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם בעיצוב בסטייל אלגנטי. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים בסטנדרט גימור ובעיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

סוויטות המלון

הן שוכנות במבנה משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אלגנטי קסום עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

בקומתו התחתונה של מבנה המלון ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה בית המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים בסביבתה.

בגג מבנה בית המלון באיזור הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי מלון אוריינט לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומספק שלל פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

כנסים

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו מספר חדרי ישיבות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המעוניינים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

צריכים נתונים אודות ישרוטל מבצעים לאומי קארד? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את כל מה שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

החניה לכל מתארחי המלון הינה בחינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>