חופש מלון בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש קסומה ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

הנכם מחפשים מידע עדכני על חופש מלון בירושלים? אל תחפשו עוד. הנכם נמצאים באתר הטוב ביותר. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים היא עיר בעלת עבר עשיר שהינו ממוזג לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח קסומה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

מלון אוריינט הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני החזותי הייחודי והמסורתי של עיר הבירה.

מלון אוריינט נמצא בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירתה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו לובי גדול הכולל בתוכו בנוסף חוויה חזותית מרתקת לשוהים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד מספקים לנופשים בבית המלון חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את ביתם.

בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובלב המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הוא צופה על פני הנוף המרהיב של ירושלים.

עיצוב מרהיב

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים המרהיבים בעיר ובארץ. מצאתם את הנתונים שאתם מחפשים בקשר לחופש מלון בירושלים? אם עדיין לא, פנו אלינו וננסה לעזור לכם.

מבנה בית המלון מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם המעניין של סממנים אתניים של העיר ביחד סממנים מודרניים הינו המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

מלון אוריינט אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף מיוחד של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

חדרים

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנוחות.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל מלון אוריינט פונים לעבר הנוף הקסום של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בסטייל יוקרתי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין המלון.

הסוויטות

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני בריאות

בגג בניין מלון אוריינט במתחם הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן שפע פעילויות נוספות מהנות ביותר.

מספרת המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי בית המלון.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף המרהיב של הבירה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבותיה.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והמענג המוגש בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מרתק עשיר ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

אולם כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של בית המלון

המלון מותאם לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא נותן כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית נופש יעילה, בטוחה וכייפית ביותר. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

באתר זה תוכלו לגלות מידע עדכני לגבי חופש מלון בירושלים.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. אורחי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>