מלון אוריינט ירושלים נובמבר 2019

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהראשונות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מחפשים אחר מידע על מלון אוריינט ירושלים נובמבר 2019? אל לכם לחפש עוד. אתם נמצאים באתר הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני מטיילים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מיוחדים של קצוות. מלון אוריינט מציע חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

מיקומו של בית המלון בבניין המשומר בלב המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו נותנים לו את מראהו המיוחד ונותנים את ההרגשה של שילוב מעניין בין רוח ישנה לחדשה ונותן הצצה לחיבור נדיר בין עבר למודרניזציה על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של מבנים היסטורים בעיר ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

בית המלון הינו חיבור מעניין בין ישן לחדש, ונמצא בבניין משומר כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

המלון הוא שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור גדול הכולל גם חוויה חזותית מדהימה למתארחים בו והינה משלבת בתוכה חיבור מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש עבר מול הווה.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר.

לב עיר הבירה

והודות למיקומו בלב ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור ציורי אשר גם הוא חולש על פני נופה היפה של העיר ירושלים.

המלון אוריינט נחשב חלק חשוב ממורשתה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והוא בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי הקסום של הבירה.

עיצוב מרהיב

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קיבלתם את האינפורמציה שחיפשתם בקשר למלון אוריינט ירושלים נובמבר 2019? אם לא, צרו קשר ונשתדל לסייע לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים בית המלון הוא חיבור מרתק של סגנון בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה עתיקה של בניינים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של אלמנטים מזרחיים של העיר ביחד מוטיבים מודרניים הינו המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

בית המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוצר מעניין של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

החדרים

החדרים והסוויטות של המלון הינם בנויים באיכות גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של הנופשים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

כמו כן כל החדרים כולםשל מלון אוריינט פונים לעבר הנוף הקסום של ירושלים הנשקף לכיוון העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בקו יוקרתי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

מתקני היופי והפנאי

על גג מבנה בית המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים מתארחי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי בית המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והערב המוצע בו. התפריט המוגש הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג מבנה בית המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המסופקים בסביבתה.

אולם כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

בית המלון מונגש לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר כניסה נוחה בטיחותית ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש יעילה, בטוחה וכייפית באופן מקסימאלי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

כאן תוכלו לקרוא חומר בנושא מלון אוריינט ירושלים נובמבר 2019.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. נופשי בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>