מבצע מלון בירושלים חצי פנסיון

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע עדכני על מבצע מלון בירושלים חצי פנסיון? אל תחפשו יותר! אתם נמצאים במקום הנכון. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט מציע חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח קסומה ויוקרתית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

שילוב ייחודי זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת בניין המלון שסגנון העיצוב שלו הינו חדשני יוקרתי וממוזג ביחד עם סגנון בנייה מסורתי בסטנדרט עולמית.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה השימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המעניין ומעבירים את האווירה של חיבור מדהים בין רוח ישנה לחדשה ויוצר מבט לחיבור נדיר בין תקופות עבר למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט הינו חיבור ייחודי בין ישן לחדש, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק מפרויקט שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה בית המלון ישנו מתחם גדול המציע בנוסף חוויה חזותית מדהימה למתארחים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

המלון קרוב מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים חשובים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכז העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה חלק חשוב ממורשתה של ירושלים והינו שותף נכבד מתהליך שימור בתים היסטוריים בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי הקסום של ירושלים.

עיצוב מרהיב

מבנה בית המלון בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המעניין של סממנים ירושלמיים של העיר יחד עם מוטיבים חדשניים הינו הנותן לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. עניין מבצע מלון בירושלים חצי פנסיון לרוב מטריד אנשים המתכננים חופשה בבית המלון.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן למבקרים.

החדרים של מלון אוריינט

במלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון משקיפים לכיוון הנוף המרהיב של העיר הנשקף לעבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

סוויטות המלון

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בריאות

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

בגג בניין המלון באיזור הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומספק שפע פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של אורחי המלון.

בבית המלון ישנן שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת בגג מבנה המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים בסביבתה.

אולם כנסים

במלון נמצא אולם כנסים מרווח מרהיב ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. לקוחות בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מחפשים מידע עדכני בנושא מבצע מלון בירושלים חצי פנסיון? כאן באתר orient-hotel.com תקבלו את החומר שחיפשתם.

החניה לכל אורחי המלון הינה בחינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>