מלונות בירושלים בראש השנה

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט הינו חיבור ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח מהממת ואקסלוסיבית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע על מלונות בירושלים בראש השנה? אל לכם לחפש יותר. הגעתם למקום הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט מאפשר חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

חוויה בלתי נשכחת

בית המלון הוא שילוב מיוחד בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר.

מלון אוריינט נמצא במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

המלון הוא מיזוג מסקרן של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו לובי גדול הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מעניינת למתארחים בו והינה משלבת בתוכה מיזוג ייחודי של יצירות אומנות מודרניות עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר עבר מול הווה.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו גם יחד מספקים לאורחים במלון חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

המלון נעשה חלק חשוב ממורשתה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים היסטוריים בירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד הקסום של ירושלים.

המלון סמוך מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא שוכן כשני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר ירושלים.

דיזיין

בניין בית המלון מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב נקי. קראתם על האינפורמציה שחיפשתם בנושא מלונות בירושלים בראש השנה? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשתדל לעזור לכם.

מלון אוריינט ואומנות

המלון מכיל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף מעניין של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

החדרים

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון פונים לכיוון נופה המרהיב של ירושלים הנשקף אל העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בסטייל יוקרתי. החדרים הם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הינן שוכנות במבנה משומר העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

בריאות

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה לנוף הציורי של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים בסביבתה.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והערב המוצע בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מסקרן מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה המדהים של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא היוקרתי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק שלל פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

כנסים

בבית המלון נמצא אולם גדול מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

צריכים נתונים אודות מלונות בירושלים בראש השנה? כאן באתר orient-hotel.com תמצאו את מה שרציתם לדעת.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחום השירות המלונאי והיא הראשונה בארץ ובעלת שם רב.

המלון מונגש לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית התניידות והוא נותן כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נוחה, בטוחה ומהנה ביותר. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>