מלון בירושלים ילדים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המעניק חווית נופש בלתי נשכחת ויוקרתית למתארחים במלון ולשוהים בו.

הנכם צריכים מידע לגבי מלון בירושלים ילדים? אין סיבה לשבור את הראש יותר. הגעתם למקום הנכון. בעיר ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חגיגה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט ממוקם במרכז העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

המלון הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני הוויזואלי המיוחד והעתיק של העיר.

בית המלון הוא שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו לובי מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה חזותית מדהימה לשוהים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

נוף עוצר נשימה

המלון מהווה שותף אינטגרלי מעברה של העיר ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים בעלי ערך היסטורי בעיר והינו בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד הקסום של ירושלים.

מלון אוריינט קרוב מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטרים מן העיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר.

עיצוב מרהיב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים מלון אוריינט הוא חיבור ייחודי של צורת בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה מסורתית של בתים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של מוטיבים אוריינטאליים של העיר יחד עם סממנים חדשניים הינו היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן אווירה של יוקרה עכשווית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב אלגנטי. מצאתם את האינפורמציה שאתם מחפשים בקשר למלון בירושלים ילדים? אם לא, פנו אלינו ונשמח לעזור לכם.

אומנות

המלון כולל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף נדיר של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים של מלון אוריינט

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחיותם המירבית של האורחים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הם עוצבו בסטייל אקסלוסיבי. חדרי האירוח הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון פונים לעבר הנוף הקסום של העיר הניבט אל העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות במבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב יוקרתי ייחודי ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

מתקני בריאות

במלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה בית המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבה.

מספרת המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של אורחי המלון.

בגג מבנה המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט העשיר, הטרי והערב המוגש בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מיוחד עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של המלון

במלון נמצא אולם כנסים מרווח מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

צריכים מידע על מלון בירושלים ילדים? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא את כל מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה בארץ ובעלת שם רב.

החניה לכל מתארחי בית המלון היא בחינם ובקירבת בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>