מלון סוויטות בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתם מחפשים אחר מידע עדכני בנושא מלון סוויטות בירושלים? אין צורך לבצע חיפושים עוד! הגעתם למקום הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה אלפי מטיילים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים נדירים של הפכים. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר ממוזג להווה עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על החיבור הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט המציע חווית אירוח קסומה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש קסומה ויוקרתית למתארחים במלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מיוחד בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי גם מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת בניין המלון שאופי העיצוב שלו הוא חדשני אקסלוסיבי ומושלב ביחד עם סוג בנייה מסורתי וברמה בינלאומית.

מיקומו של המלון בבניין המשומר בלב המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו מקנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את ההרגשה של מפגש מעניין בין רוח ישנה לחדשה ויוצר הצצה למפגש נדיר בין מסורת לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים היסטורים בעיר ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו מתחם מרווח המציע גם חוויה וויזואלית מדהימה לשוהים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מדהימה של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

לב עיר הבירה

המלון אוריינט נעשה חלק חשוב מעברה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בשימור בניינים היסטוריים בעיר והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד היפה של ירושלים.

מלון אוריינט סמוך מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק הליכה מן העיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכז הבירה.

עיצוב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים בית המלון הוא שילוב ייחודי של שיטת בנייה עכשווית עם סגנון בנייה ישנה של בניינים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של אלמנטים מזרחיים של העיר יחד עם סממנים עכשווים הינו המעניק למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בעיר ובארץ. קראתם על האינפורמציה שאתם מחפשים בעניין מלון סוויטות בירושלים? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשתדל לסייע לכם.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון מעניין של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  נותן לנופשים.

החדרים

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של בית המלון משקיפים אל נופה המדהים של העיר הניבט לעבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

סוויטות בית המלון

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

הן שוכנות במבנה משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

מתקני בריאות

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה היפה של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית שוכנת בגג מבנה המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי הניתנים סביבותיה.

בקומה התחתונה של מבנה בית המלון שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ומציע שפע פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

אולם כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. נופשי בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

בית המלון מונגש לנכים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מספק כניסה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית נופש קלה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר פרטים בנושא מלון סוויטות בירושלים? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את כל מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>