חדר אוריינט גן עם יציאה לגינה פרטית

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: הכל אודות חדר אוריינט גן עם יציאה לגינה פרטית. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם של אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים היא עיר בעלת עבר עשיר שהינו מחובר להווה עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח מענגת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהראשונות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

בית המלון שוכן במרכז ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירתה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

המלון הינו שילוב מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

בית המלון הוא שילוב ייחודי בין ישן לחדש, ונמצא בבניין של שימור כחלק ממבצע שימור בתים בעלי ערך הסטורי בעיר.

חוויה וויזואלית

במבנה המלון ישנו איזור גדול המציע גם חוויה אומנותית מעניינת למבקרים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

המלון אוריינט נעשה שותף בלתי נפרד ממורשתה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור בתים היסטוריים בירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד היפה של ירושלים.

בית המלון סמוך מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא נמצא במרחק הליכה מהעיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז העיר ירושלים.

חוויה לעיניים

מבנה מלון אוריינט מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים היפים בירושלים ובארץ. עניין חדר אוריינט גן עם יציאה לגינה פרטית הינו מטריד מטיילים רבים המתכננים נופש בבית המלון.

הצד האומנותי

מלון אוריינט מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוסף מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

חדרי מלון אוריינט

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של ירושלים.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

סוויטות המלון

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מפואר גדול בקומה תשע.

מתקני היופי

מספרת המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של שוהי המלון.

על גג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים אורחי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

במלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת בגג מבנה המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור ענק.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והערב המוגש בו. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

אולם הכנסים

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו מספר חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים המבקשים לקיים פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

באתר זה תקראו חומר לגבי חדר אוריינט גן עם יציאה לגינה פרטית.

החניה לכל אורחי המלון היא חינם וסמוכה המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. נופשי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>