ספא מלון אוריינט ירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

orient-hotel.com – הכל בנושא ספא מלון אוריינט ירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה רבבות מטיילים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים נדירים של ניגודים. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט הינו שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המספק חוויה מהממת ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

המלון הינו שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מלון אוריינט ירושלים נעשה שותף חשוב גם בשמירה על רצף יופיה העירוני החזותי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

מלון אוריינט נמצא במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור גדול המציע גם חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד מספקים לנופשים בבית המלון חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף ייחודי

מלון אוריינט סמוך מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטר מן העיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר ירושלים.

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

חוויה לעיניים

גם קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. עניין ספא מלון אוריינט ירושלים לרוב מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש במלון.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הינו מיזוג מעניין של צורת בנייה חדשה ושל סגנון בנייה מסורתית של בניינים משומרים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של מוטיבים ירושלמיים של העיר יחד עם מוטיבים חדשניים הינו היוצר למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

המלון כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף מעניין של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים של מלון אוריינט

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

הינן נמצאות בבניין משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי ייחודי ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני היופי

על גג בניין מלון אוריינט במתחם הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי יופי ונותן שפע פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון ייחודי מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף המדהים של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

בקומתו התחתונה של בניין המלון ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

החניה לכל נופשי בית המלון היא חינם ובקירבת המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

בדף זה תוכלו למצוא מידע עדכני לגבי ספא מלון אוריינט ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>