מלון אוריינט ירושלים הזמנות

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהראשונות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר orient-hotel.com – כל המידע אודות מלון אוריינט ירושלים הזמנות. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר משולב למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על המפגש הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט שוכן במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הינו שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות צביונה העירוני החזותי היפה והעתיק של הבירה.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם מבחינה וויזואלית בצורת בניין מלון אוריינט שסגנון הקו העיצובי שלו הינו מודרני מושקע ומושלב יחד עם אופי ארכיטקטורה ישן וברמה עולמית.

חוויה אומנותית

במבנה בית המלון ישנו מתחם מרווח הכולל גם חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו והיא אוגדת בתוכה מפגש ייחודי של יצירות אומנות מודרניות עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המחבר חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה מדהימה של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטר מן העיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר.

עיצוב

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים המרהיבים בבירה ובארץ. קראתם על המידע שחיפשתם על מלון אוריינט ירושלים הזמנות? אם עדיין לא, פנו אלינו וננסה לעזור לכם.

מבנה המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון מעניין של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  מציע לנופשים.

חדרים

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

סוויטות המלון

הן נמצאות בתוך מבנה משומר הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי יוקרתי מיוחד במינו עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר גדול בקומה תשע.

מתקני בריאות

בקומתו התחתונה של בניין המלון ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והערב המוצע בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מיוחד עשיר ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף המרהיב של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה המרהיב של ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המוצעים בסביבתה.

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

כנסים

אולם הכנסים מתאים לפגישות עסקיות והינו מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המעוניינים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

צריכים מידע עדכני אודות מלון אוריינט ירושלים הזמנות? ב- orient-hotel.com תקבלו את מה שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. נופשי בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא מאפשר גישה קלה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש יעילה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>