מלונות בירושלים מבצעים לסוכות

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

הנכם צריכים מידע עדכני לגבי מלונות בירושלים מבצעים לסוכות? אין סיבה לשבור את הראש עוד! הגעתם לאתר הטוב ביותר. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם של אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט מאפשר חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהמובילות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ירושלים נמצא בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירתה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

בית המלון הינו שילוב מעניין בין ישן לחדש, והוא נמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

המלון הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול הכולל בנוסף חוויה חזותית מרתקת לאורחים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה חושית של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד נותנים לשוהים בבית המלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

לב עיר הבירה

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר הוקמה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את מושבם.

מלון אוריינט קרוב מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטר מן העיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכז ירושלים.

דיזיין

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בבירה ובארץ. מצאתם את האינפורמציה שחיפשתם בעניין מלונות בירושלים מבצעים לסוכות? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור לכם.

מבנה בית המלון בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

בית המלון אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוצר נדיר של פריטים עתיקים מימיהם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

חדרי מלון אוריינט

כמו כן כל החדרים כולםשל המלון משקיפים לכיוון הנוף הקסום של העיר הנשקף אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

סוויטות בית המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מפואר רחב בקומה תשע.

מתקני הבריאות

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוגש הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של אורחי בית המלון.

במלון ישנן שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת בגג מבנה המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי המסופקים בסביבתה.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

אולם הכנסים של המלון

במלון ישנו אולם רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

בית המלון הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הינו נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי שירות המלונאות והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מחפשים נתונים בנושא מלונות בירושלים מבצעים לסוכות? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות את מה שחיפשתם.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט הינה בחינם וסמוכה המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>