מלון מרכזי בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתם מבצעים חיפוש אחר נתונים על מלון מרכזי בירושלים? אל תחפשו עוד! הגעתם למקום הטוב ביותר. בעיר ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין במשך אלפי שנות היסטוריה. ירושלים היא עיר בעלת עבר עשיר אשר משולב לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על החיבור המופלא הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש עשירה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהמובילות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה מושלמת

מיקומו של בית המלון בבניין המשומר במרכז המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המיוחד ונותנים את התחושה של שילוב מדהים בין העבר להווה ויוצר מבט לנקודת מפגש נדיר בין מסורת לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בניינים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מסקרן של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

המלון הוא מיזוג ייחודי בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח המציע בנוסף חוויה חזותית מרתקת לאורחים בו והיא אוגדת בתוכה שילוב ייחודי של יצירות אומנות מודרניות עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את מושבם.

זאת בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הוא משקיף על הנוף המרהיב של ירושלים.

חוויה לעיניים

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים המרהיבים בעיר ובארץ. עניין מלון מרכזי בירושלים בהחלט מטריד לא מעט מטיילים המתכננים חופשה במלון.

מבנה בית המלון בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם המעניין של סממנים ירושלמיים של העיר יחד עם אלמנטים מודרניים הינו הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

בית המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוסף מעניין של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

חדרים

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המירבית של המתארחים. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, מצעים נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון פונים לעבר הנוף היפה של העיר הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

במלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

סוויטות בית המלון

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

מתקני בריאות

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת בגג בניין המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור ענק.

טיפולי היופי ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. הספא האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והערב המוגש בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מעניין עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

מספרת בית המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של נופשי המלון.

כנסים

במלון נמצא אולם כנסים מרווח מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש גם כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

החניה לכל מתארחי בית המלון היא בחינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. נופשי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

באתר זה תוכלו לגלות אינפורמציה בעניין מלון מרכזי בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>