מלונות בוטיק במושבה הגרמנית בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתם צריכים אינפורמציה על מלונות בוטיק במושבה הגרמנית בירושלים? אל תחפשו יותר! הגעתם לאתר הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה אלפי תיירים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים נדירים של קצוות. העיר הינה עיר בעלת עבר מפואר אשר מחובר להווה עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על קו התפר המופלא הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית נופש מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהראשונות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

שילוב מעניין זה מתבטא גם מבחינה וויזואלית בצורת בניין מלון אוריינט שאופי הקו העיצובי שלו הינו חדשני אקסלוסיבי וממוזג ביחד עם אופי בנייה ישן וברמה עולמית.

המלון הינו שילוב מעניין בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

מיקומו של המלון במבנה השימור ברחבי המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו מקנים לו את אופיו הייחודי ויוצרים את ההרגשה של חיבור מיוחד בין זמנים עברו לימינו אנו ויוצר הצצה להתמזגות נדיר בין מסורת לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה בית המלון ישנו מתחם גדול הכולל גם חוויה וויזואלית מרתקת לשוהים בו והינה אוגדת בתוכה מיזוג מסקרן של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטים ארכיאולוגים המחבר עבר מול הווה.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

המלון סמוך מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטר מהעיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של הבירה.

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

עולם העיצוב

בית המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בבירה ובארץ. מצאתם את המידע שחיפשתם בקשר למלונות בוטיק במושבה הגרמנית בירושלים? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור ייחודי של שיטת בנייה חדשה ושל סגנון בנייה מסורתית של מבנים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק למבקרים.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם בעיצוב בסטייל יוקרתי. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות בניין המלון.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל מלון אוריינט משקיפים לעבר הנוף היפה של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם בנויים ברמת גימור ובעיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המירבית של האורחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

מתקני הבריאות של המלון

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג מבנה בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבה.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והטעים המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף המדהים של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של נופשי בית המלון.

טיפולי האסתטיקה ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק מגוון פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו מספר חדרי ישיבות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של בית המלון

באתר זה תוכלו לקרוא מידע על מלונות בוטיק במושבה הגרמנית בירושלים.

בית המלון מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית התניידות והוא מאפשר גישה נוחה בטוחה ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח יעילה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

בית המלון הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון כולם כמו מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והיא המובילה בישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>