מלון מפנק בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

חובבי מלון אוריינט ירושלים – הכל בנושא מלון מפנק בירושלים. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המספק חווית אירוח מהממת ויוקרתית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

המלון הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף צביונה העירוני החזותי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

מלון אוריינט ירושלים נמצא במרכז העיר ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

המלון הינו שילוב מסקרן של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

חוויה וויזואלית

בבניין המלון ישנו לובי גדול הכולל גם חוויה אומנותית מרתקת לשוהים בו.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף עוצר נשימה

מלון אוריינט סמוך מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא כשני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים כגון הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של הבירה.

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את מושבם.

עיצוב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים המלון הוא חיבור מעניין של סגנון בנייה חדישה עם סגנון בנייה ישנה של מבנים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את האינפורמציה שאתם מחפשים בעניין מלון מפנק בירושלים? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לעזור לכם.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן למבקרים.

החדרים

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים אל נופה המרהיב של ירושלים הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בסטייל יוקרתי. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הינן שוכנות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב יוקרתי מיוחד במינו עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

מתקני הבריאות

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת בגג מבנה המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבה.

על גג בניין מלון אוריינט במתחם הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים אורחי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של המלון

האולם מותאם לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המעוניינים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

זקוקים לפרטים על מלון מפנק בירושלים? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו את החומר שחיפשתם.

החניה לכל נופשי מלון אוריינט ירושלים הינה בחינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם כמו מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. אורחי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>